Portal Rasmi Lembaga Kemajuan Johor Tenggara (kejora) | MS ISO 9001:2015
427
page,page-id-427,page-child,parent-pageid-134,page-template-default,ajax_updown_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,boxed,,qode-theme-ver-2.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive

MS ISO 9001:2015

DASAR KUALITI

KEJORA komited melaksanakan aktiviti-aktiviti yang dilaksanakan dalam Sistem Pengurusan Kualiti sepertimana yang dinyatakan dalam Skop Pelaksanaan Utama dan sokongan iaitu:

  1. Pengurusan Permohonan Sewaan dan Pajakan Kawasan Tanaman Campuran dan Akuakultur;
  2. Pengurusan Pembangunan Modal Insan Masyarakat Luar Bandar dan Usahawan Tempatan;
  3. Pengurusan Pembangunan Tanah dan Penyelenggaraan Bangunan;
  4. Perancangan Pembangunan Fizikal dan Pengurusan Projek Pembangunan;
  5. Pembangunan dan Pelaksanaan Aktiviti Pelancongan;
  6. Aktiviti-aktviti Sokongan Berkaitan.

Melalui pelaksanaan tersebut, KEJORA akan memberi komitmen yang berterusan agar proses penambahbaikan dapat dilaksanakan daripada semasa ke semasa.

SKOP PENSIJILAN MS ISO 9001:2015

Bagi maksud melaksanakan Sistem Pengurusan Kualiti (SPK), KEJORA akan melaksanakan tugas-tugas sebagaimana berikut:

  1. Pengurusan permohonan sewaan dan pajakan kawasan tanaman campuran dan akuakultur;
  2. Pengurusan pembangunan modal insan masyarakat luar bandar dan usahawan tempatan;
  3. Pengurusan pembangunan tanah dan penyelenggaraan bangunan;
  4. Perancangan pembangunan fizikal dan pengurusan projek pembangunan;
  5. Pembangunan dan pelaksanaan aktiviti pelancongan;
  6. Aktiviti-aktiviti sokongan berkaitan.

 

Newsletter

 

Langgan RSS melalui E-mel

 

 

Acara

Julai, 2017

Saring Pilihan

Tiada acara

 

ISTILAH ICT BIL. 10/2017


YBhg. Dato’/YBrs. Dr./Tuan/Puan. YBhg. Dato’/YBrs.…
Lagi

 

NOTIS PENTING - SEMUA PEMBEKAL/KONTRAKTOR/SYARIKAT



Lagi

 

PEMBERITAHUAN PENGURUSAN ADUAN PELANGGAN


Berikutan pembubaran Lembaga Bandaran Johor…
Lagi

 

Blog Pelancongan KEJORA


Sila layari Blog Pelancongan KEJORA untuk…
Lagi