Portal Rasmi Lembaga Kemajuan Johor Tenggara (kejora) | Dasar Kualiti
427
page,page-id-427,page-child,parent-pageid-134,page-template-default,ajax_updown_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,boxed,,qode-theme-ver-2.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive

Dasar Kualiti

KEJORA komited dalam menentukan, merancang, menyediakan perkhidmatan dan melaksana proses-proses Kawalan Pembangunan, Perkhidmatan Kawalan Perniagaan dan Menentukan Projek-projek dengan cekap, berkesan dan sempurna sebagai pusat pertumbuhan ekonomi yang berdaya saing dan sentiasa memenuhi kehendak-kehendak pelanggan secara berterusan demi kesejahteraan penduduk di wilayah Johor Tenggara

Newsletter

 

Langgan RSS melalui E-mel

 

 

Acara

Mei, 2017

Saring Pilihan

Tiada acara

 

PEMBERITAHUAN PENGURUSAN ADUAN PELANGGAN


Berikutan pembubaran Lembaga Bandaran Johor…
Lagi

 

Blog Pelancongan KEJORA


Sila layari Blog Pelancongan KEJORA untuk…
Lagi

 

SENARAI NAMA PENGGERAK DAN KAMPUNG JKKK


Info Lanjut
Lagi

 

FORMAT PROFIL KAMPUNG DAN PELAPORAN PENGGERAK


PROFIL KAMPUNG PELAPORAN PENGGERAK
Lagi